پیڈ مارکیٹنگ اور فری مارکیٹنگ

کیا آپ جانتے ہیں؟
فری مارکیٹنگ پیڈ مارکیٹنگ سے کئی گنا زیادہ بہتر اور فائدہ مند ہے۔۔۔
ڈیجیٹل مارکیٹنگ دو طرح کی ہے”پیڈ مارکیٹنگ اور فری مارکیٹنگ “
یوٹیوب، آن لائن مینٹورزاور دوسرے لوگ 99 فیصد پیڈ مارکیٹنگ کے متعلق ہی بتاتے ہیں،مارکیٹنگ کے زیادہ تر کورسز اور ریکمنڈیشن بھی پیڈ مارکیٹنگ کی ہی ہوتی ہے۔۔۔
اکثر لوگ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کو پیڈ مارکیٹنگ ہی سب کچھ سمجھتے ہیں جبکہ جو لوگ اس فیلڈ میں پرانے ہیں اور اس فیلڈ کو گہرائی سے سمجھتے ہیں انہیں بخوبی معلوم ہے کہ اصل گیم ہوتی کیا ہے۔۔۔
موازنہ کیا جائے تو فری مارکیٹنگ پیڈ مارکیٹنگ سے کئی حوالوں سے زیادہ بہتر اور مفید ہے، اور فری مارکیٹنگ سے کی گئی پرموشن، محنت،کمپین اور انگیجمنٹ 100 فیصد رئیل اور جنیون ہوتی ہے۔۔۔
ــــــــــــــــــــ
اس کو اب مثال سے سمجھتے ہیں
آپ فیس بک، انسٹاگرام اور یوٹیوب پر پیڈ مارکیٹنگ کرتے ہیں، آپ کو ئی بھی کمپین چلاتے ہیں اس کی ایک مخصوص رقم فیس بک کو ادا کر کے مطمئن ہوجاتے ہیں کہ ہمارے لئے فیس بک کسٹمر لائے گا، مختلف لوگوں تک ہماری کمپین پہنچائے گا۔۔۔یہ تمام کمپنیز بھی زیادہ سے زیادہ اس بات پر زور دیتی ہیں کہ پیڈ مارکیٹنگ ہی کی جائے کیوں کہ ان کو اس کے بدلے ان کو رقم ملتی رہتی ہے ان کا تو بھلا ہی ہوگا۔۔۔ فری مارکیٹنگ لوگ جان گئے تو ان کا نقصان ہوگا۔۔۔آپ اپنی کمپین ایک ہفتہ یا ایک ماہ کے لئے کرتے ہیں اور آپ دیکھتے ہیں کمپین والی پوسٹ پر دھڑا دھڑ لائیک، شئیر اور کمنٹ ملتے ہیں لیکن سیل کم ہوتی ہے۔۔۔لیکن جس پوسٹ پر کمپین نہیں لگتی وہ مردہ پڑی رہتی ہے پیڈ مارکیٹنگ سے جو لائیک، فالور ملے ہیں ان میں سے ایک پرسنٹ لوگ دوبارہ بغیر کمپین والی پوسٹ پر نہیں آتے۔۔۔اس کا مطلب صاف ظاہر ہے کہ رقم دے کر آپ نے جو انگیجمنٹ حاصل کی ہے اس کی لائف صرف اسی کمپین تک ہی محدود تھی باقی ان سب فالورز اور لائیکس کا کچھ حاصل نہیں۔۔۔
ــــــــــــــــــــ
بہتر کیا ہے؟
جس بندے نے اپنی پروڈکٹس سیل کرنی ہے، سروسز دینی ہے میرے تجربے کے مطابق اسے 70 فیصد آرگینک مارکیٹنگ کرنی چاہئے اور 30 فیصد پیڈ کمپین کرنی چاہئے۔۔۔ اگر کسی کا مقصد پروڈکٹس سیل کرنا ہے تو پیڈ کمپین میں اگر دس ہزار بندوں کی انگیجمنٹ ملی ہے تو اس میں سے دو چار چھ پرچیزنگ ہی مل پاتی ہیں۔۔۔ پیڈمارکیٹنگ میں کیا ہوتا ہے کہ آپ ایک کرائیٹیریا سیٹ کر کے، فیس بک کی طرف سے دئے گئے طے شدہ آڈئینس ، علاقہ اور لوگ سیٹ کرکے کمپین چلاتے ہیں۔۔۔ البتہ اگر کسی نے صرف اپنے نام کی پرموشن کرنی ہے، زیادہ سے زیادہ لائیک اور فالور لینے ہیں تو اس کے لئے پیڈ کمپین ٹھیک ہے کہ پیسے دو اور اپنے پیج پر لائیک اور فالور کی تعداد میں اضافہ کرو۔۔۔
ــــــــــــــــــــ
یہاں گیم کیا ہوتی ہے
فیس بک پر بہت سی آئیڈیز فیک ہوتی ہیں، ان آئی ڈیز کی بائیوز، ڈیٹیل، لوکیشن وغیرہ بھی فیک ہوتی ہے تو فیس بک الگورتھم کے مطابق جینون اور فیک سب آئیڈیز تک وہ کمپین لسٹ میں جاتی ہیں۔۔۔ ابھی آپ خود بتائیں کہ کتنی ہی آئیڈیز آپ کے سامنے آتی ہوں گی جو 100 فیصد فیک ہوتی ہیں اور کمپین اڈئینس میں وہ سب آئی ڈیز مینشن ہوتی ہیں۔۔۔ تو پھر سوال یہ بنتا ہے کہ پیڈکمپین کر کے پیسہ خرچ کر کے حاصل کیا ہوا۔۔۔؟
مثلاً میری ایک فیک آئی ڈی ہے جس پر میں نے لائیو لوکیشن لندن انگلینڈ کی دی ہوئی ہے۔۔۔ اپنی بائیو، اباؤٹ اور ڈیٹیل میں ای کامرس مینشن کی ہے۔۔۔ لیکن میں بیٹھا پاکستان میں ہوں اور وہ آئی ڈی کبھی کبھار استعمال کرتا ہوں۔۔۔
اب اگر ایک بندہ کمپین سیٹ کرکے لندن کو ٹارگٹ کرتا ہے۔۔۔ آئیڈینس انگیجمنٹ میں ای کامرس والے لوگوں کو مینشن کرتا ہے۔۔۔ اس نےفیس بک سے ایک روپے میں دو لائیک خریدے جن میں سے ایک میں ہوں اور ایک جینون ہے تو سمجھو کہ اس کی آدھی رقم بالکل فضول ضائع ہوئی۔۔۔
ــــــــــــــــــــ
میرا مشورہ اور تجربہ
میرا ہر کسی کو یہی مشورہ ہوتا ہے کہ پیڈ مارکیٹنگ کے بجائے آرگینک طریقے سے مارکیٹنگ کریں۔۔۔
پیڈ مارکیٹنگ میں جتنی رقم لگاتے ہیں اگر اتنی رقم لگا کر ایک دو قابل بندے ہائیر کئے جائیں۔۔۔ ڈیٹا مائیننگ کی جائے اور پھر آرگینک طریقے سے روزانہ مارکیٹنگ کی جائے تو یہاں سے آپ کو جینون اور ایکٹیو لوگ ملیں گے۔۔۔
مثال کے طور پرایک ماہ کے لئے ایک لاکھ روپے کی پیڈ مارکیٹنگ کرتے ہیں تو اس سے آپ کو 10 پرچیز ملتی ہیں۔۔۔ دس ہزار لائیک اور فالور ملتے ہیں۔۔۔ لیکن ان دس ہزار میں 5،6 ہزار ڈیڈ آئیڈیز ہوں گی جو کہ آئندہ کسی کام نہیں آنے والی۔۔۔
اس کے برعکس اگر آرگینک مارکیٹنگ کی جائے تو ایک لاکھ میں 30،30 ہزار پر دو بندے رکھے جائیںباقی 60 ہزار خرچہ رکھیں۔۔۔ اب آرگینک مارکیٹنگ سے باقاعدہ ڈیٹا مائیننگ کر کے، رئیل انگیجمنٹ سے ایک ہزار لوگ ملیں گے اور کم سے کم 15،20 سیلز ہوں گی۔۔۔ یہ دس ہزار لوگ جینون آڈینس ہے اور آپ کے آج یا کل کے کسٹمر ہیں۔۔۔
تو خود بتائیں کہ پیڈ مارکیٹنگ سے آنے والے دس ہزار ناقابل اعتبار آئیڈیز زیادہ بہتر ہیں یا پھر رئیل ایک ہزار جینون لوگ زیادہ بہتر ہیں۔۔۔؟؟؟
ــــــــــــــــــــ
یہ ایک طویل اور ٹیکنیکل موضوع ہے
اس پر سامنے بیٹھ کر یا پھر تفصیل سے بات کی جائے تو تب ہی سمجھ آئے گی۔۔۔
میں نے بذاتِ خود کافی عرصہ پیڈ مارکیٹنگ کو سٹڈی کیا، اس کو سمجھا، الگوریتھم کی تکنیک کی جانچ پڑتال کی۔۔۔
میں اپنے کام کے لئے اور کلائنٹس کو بھی پیڈ مارکیٹنگ کے بجائے آرگینک اور رئیل مارکیٹنگ کا مشورہ دیتا ہوں۔۔۔
رئیل آرگینک مارکیٹنگ میں وقت لگتا ہے، جان لگتی ہے، محنت درکار ہوتی ہے لیکن اس کے فوائد لانگ ٹرم فائدہ دیتے ہیں۔۔۔
ان شاء اللہ العزیز اس موضوع پر تفصیل سے لکھنے کا ارادہ ہے۔

Leave a Comment